متفرقه

موارد مهم که باید هنگام خرید تلفن همراه به آن ها دقت کنید

شارژ بی سیم یکی دیگر از مواردی است که ممکن است در نظر بگیرید. شارژ بی‌سیم، اگرچه به اندازه شارژ سیمی استاندارد کارآمد نیست، اما همچنان این مزیت را دارد که به شما امکان می‌دهد سیم‌ها را فراموش کنید و بدون زحمت دستگاه خود را شارژ کنید.

اگر یک ساعت هوشمند یا یک جفت هدفون بی‌سیم دارید، ویژگی‌هایی مانند شارژ بی‌سیم معکوس در برخی از دستگاه‌ها یک راحتی عالی است. شارژ بی سیم معکوس معمولاً در دستگاه های پرچمدار مانند سری گلکسی S22 سامسونگ یافت می شود. با این حال، سرعت شارژ معمولاً چیزی برای لاف زدن نیست. سایت خرید قسطی گوشی را بررسی کنید و تمامی ویژگی های گوشی مدنظرتان را بخوانید تا بهترین را انتخاب کنید.

اگر کاربر سنگینی هستید که بیش از 5 تا 6 ساعت را روی دستگاه خود می گذرانید، گرفتن یک تلفن بزرگتر با باتری بزرگتر ممکن است بهترین راه برای برآورده کردن نیازهای خود بدون نیاز به کشیدن آجر برقی همیشه با خود باشد. . اگر کاربر سبک تری هستید، ممکن است این مشکل برای شما چندان بزرگ نباشد. صرف نظر از این، توصیه می‌کنیم مواردی مانند سرعت شارژ و ویژگی‌های باتری را بررسی کنید تا بتوانید از قابلیت‌های باتری گوشی خود استفاده بهتری ببرید.

قیمت گذاری

می توان گفت که مهمترین فاکتور در انتخاب گوشی هوشمند قیمت است. این چیزی است که تعیین می‌کند کدام دستگاه یا دستگاهی را خریداری کنید. مانند هر دسته محصول دیگری، گوشی‌های هوشمند دارای چند دسته قیمت متمایز هستند که کیفیت طراحی، عملکرد و تازگی دستگاه را متمایز می‌کند.

در اینجا برجسته ترین براکت های قیمت برای تلفن های هوشمند آورده شده است:

  • ارزان (~ 100-300 دلار)
  • متوسط (~ 300-650 دلار)
  • پرچمدار سطح ورودی (~ 650-850 دلار)
  • پرچمدار (از حدود 850 دلار شروع می شود و به بالای 1000 دلار می رسد)

با تلفن های مقرون به صرفه، حداقل حداقل را دریافت می کنید. این معمولاً به معنای مشخصات پایین تر و طول عمر نرم افزار غیر قابل اعتماد است. اگر به دنبال دستگاهی هستید که بیشتر برای پیامک و تماس تلفنی باشد، این دسته از تلفن های هوشمند عالی است. شما بهترین دوربین، بهترین عملکرد یا بهترین صفحه نمایش را نخواهید داشت، اما می‌توانید با اصول اصلی سازنده یک گوشی هوشمند کنار بیایید. اگر دستگاهی را برای کودکان کوچک‌تر انتخاب می‌کنید که ممکن است به راهی برای برقراری ارتباط با سرپرستان خود نیاز داشته باشند، این محدوده قیمت مکان خوبی برای شروع است.

بخش میان رده برای کسانی است که می خواهند یک دستگاه متعادل را بدون نیاز به هزینه اضافی برای ویژگی هایی که به آن نیاز ندارند، تجربه کنند. در این محدوده قیمت، بهترین دستگاه‌ها عملکرد رقابتی را از نظر مشخصات، کیفیت دوربین و عمر باتری ارائه می‌دهند. برای اکثر افرادی که اولین گوشی هوشمند خود را تحویل می گیرند، این دسته قیمتی است که ما توصیه می کنیم به آن توجه کنید، زیرا می توانید دستگاهی را بیابید که نیازهای شما را بدون شکستن بانک بررسی می کند.

وقتی صحبت از پرچمداران سطح پایه می شود، آنها به عنوان ترکیبی بین محصولات میان رده و پرچمدار عمل می کنند. این بدان معناست که شما احتمالاً از مزایای برتر پردازنده، سیستم دوربین و تجربه نرم افزاری، بدون چند ویژگی تلفن های گران تر مانند رتبه IP و شارژ بی سیم، بهره مند خواهید شد.

گران ترین گوشی ها بیش از 1000 دلار قیمت دارند.

بالاخره به پرچمداران می رسیم. اینها دستگاه هایی هستند که بیشترین تجربه را از یک دستگاه تلفن همراه به شما ارائه می دهند. این می تواند به این معنی باشد که آنها دارای یک لنز زوم پریسکوپ دیوانه یا سرعت شارژ فوق العاده سریع هستند، اما در اصل، اگر به دنبال بهترین گوشی های هوشمند موجود در بازار باشید، در اصل این دسته قیمتی است که شما در آن خواهید یافت. پرداخت در این قیمت به این معنی است که مطمئن ترین دستگاه ها را دریافت خواهید کرد. این می تواند به معنای پشتیبانی نرم افزاری مداوم، صفحه نمایش با وضوح بالا و سیستم دوربین حرفه ای باشد.

به طور کلی، قیمت عامل مهمی است که باید هنگام خرید اولین یا دستگاه بعدی خود در نظر بگیرید. توافق نهایی ما در مورد این جنبه از فرآیند خرید این است که صرفاً برای آنچه نیاز دارید پرداخت کنید. ممکن است تجربه بهتری برای خرید چیزهای گران‌تر به دست آورید، اما ممکن است آن‌طور که انتظار داشتید به نفع شما نباشد.

همانطور که گفته شد، مطمئن شوید که همیشه مراقب معاملات هستید. گوشی‌های هوشمند در تمام طول سال به فروش می‌رسند، و در مورد بسیاری از شرکت‌ها مانند سامسونگ، اگر منتظر زمان مناسب برای خرید باشید، می‌توانید از پس‌انداز، هدایا و موارد دیگر بهره‌مند شوید.

5 ویژگی مهم گوشی هوشمند

1-عملکرد و حافظه ی داخلی گوشی های هوشمند امروزه مورد توجه زیادی قرار گرفته اند.

2-باتری از دیگر ویژگی های مهم در انتخاب گوشی های هوشمند است.

3-قبل از انتخاب و خرید گوشی هوشمند میزان بودجه خود را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

4- حتما نظرات کاربران را بررسی کنید.

5-قابلیت های گوناگون گوشی های هوشمند را بررسی و مطالعه کنید.

برای خرید گوشی، راههای پس انداز کردن پول را یاد بگیرید تا بتوانید بهترین گوشی را با هر قیمتی که می خواهید تهیه کنید. همچنین می توانید سایت خرید قسطی گوشی را پیدا کنید و از آنجا تلفن همراه مورد نظرتان را تهیه کنید. راههای پس انداز کردن پول برای خرید گوشی های بالا رده را می توانید از گوگل پیدا کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا